dinsdag 7 juni 2011

Weer proberen


Mooi slootje....of er echt wat zit? Daar komen we echt wel achter!

Zondagavond weer naar de nieuwe stek gegaan.
Het idee dat het grote paaispel is begonnen zorgt ervoor dat ik mijn ideetjes over evt. vangsten bijstel. In "negatieve"zin dan...

Het is lekker warm maar de voorspellingen waren niet echt goed kwa regen en andere onstuimigheden. Ik houd wel van onstuimigheid.



Ik voer hier en daar en ga de plekjes systematisch afvissen. Ik zie geen enkele aanwijzing dat er karper aanwezig is. Wel zwemt er wederom erg grote brasem...
De pen stijgt eenmaal en duikt dan hard weg...Ik sla mis.... Dit is de enigste aanbeet in 3 uur die ik gehad heb. Niet erg.Ik had mij er enigszins al op ingesteld. Het is heerlijk droog gebleven en ik heb genoten van mijn lekkere bak koffie die ik nu wel rustig kon inschenken en normaal kon opdrinken...


Dit soort rietplukken...daar heb ik goede ervaringen mee!

Ja,ik heb in alle rust echt wel eventjes genoten.....

Groet,
Dale

4 opmerkingen:

Hans.Koeslag zei

Hoi Dale,

Dat water ziet er gelikt uit man!
Daar zal eerdags vast wat moois gaan uikomen.

Gr.Hans

Dale Neijzing zei

Hee Hans,
nadat ik hier wegging reed ik het polderweggetje uit... Daar kwam ik heeeeeeeeeeeelemaal een mooi watertje tegen....Op het eerste gezicht.... Het is allemaal in de buurt waar we het laatst over hadden,weet je nog? Man,man...wat een bult water;-))

Groet,
Dale

andries.hoekstra zei

Jullie spreken weer in raadselen heren :)
Ziet er mooi uit Dale, blijft toch het mooiste, nieuwe stekken zoeken, weer pionieren en de beloning komt uiteindelijk altijd!

Zal je tip van het regenpak in beschouwing nemen ;-) heb wel een regenjas maar zo'n broek, pfff wat een ondingen zijn dat....

Groeten van Andries

Dale Neijzing zei

Hoi Andries,
Ik heb afgelopen een regenpak gekocht bij een hengelsportzaak.

Licht,makkelijk aan te trekken,echt super!

Enne...je bent nog altijd welkom hoor ;-)

Groet,
Dale