donderdag 19 mei 2011

Vissen met de jongste



Enkele weken geleden bleek mijn jongste dochter,Robyn,bovengemiddeld geinteresserd te zijn in het vissen. Leuk! Aanvankelijk moet je dan denken aan een slootje waar je doorlopend voorntjes vangt. We gaan ergens anders naar toe voor een uur of 2...Kijken of ze dat volhoudt!




Dochter lief



In eerste instantie ga je natuurlijk je dochter proberen te vermaken,maar ik kies toch een stekje uit waar er evt. nog kans op karper voor mij is ;-).

Ik neem de penhengel mee en een vast stokkie voor dochter lief. Aas voor haar; witbrood.Aas voor mij,knofmais.


Nogmaals...



Ik zie Paul zitten en vraag even of hij heeft gevoerd op de stek waar ik wil gaan zitten. Hij heeft gevoerd maar ik mag gaan zitten. Dank Paul!! Ik gooi de pen in een flinke vuilhoek....


De vuilhoek..




....en het dobbertje van mijn dochter gaat in schoon water direct voor haar neus. Op de pen wordt het niks. Dat heb ik al gauw in de gaten. Maar,het pennetje van mijn dochter loopt weg! Ik tik toch maar vast. Ze vangt een Giebel van rond de 30 cm.!

Giebel

Kijk,dat is nu eens genieten. Ik vang niks. Tot op de dag van vandaag moet ik het nog horen; "Jij niks he,Pappa! Giegel"......

Geen opmerkingen: