maandag 23 april 2012

Gemengde gevoelens

Volgend weekend gaat mijn gezinnetje met mijn schoonouders een weekje naar Texel... Helaas,na lang tobben heb ik besloten thuis te blijven vanwege een klus die ik precies in die week kan en moet doen. Voordale;ik ga de hele,godganse week in de avond vissen :-D. Het zal een lange en vermoeiende week gaan worden met slecht eten en hopelijk wat karpers. Nadale ; Wat ga ik de kids en Floor missen...een week alleen thuis....geen dames om mij heen...geen verhalen over de dag..geen leven in de brouwerij... Gelukkig werk ik de hele dag.Vreemde gewaarwording,alleen opstaan en alleen naar bed gaan.... Alle remmen gaan losgelaten worden op de karper! Plannetjes worden gesmeed,stekken gaan door het hoofd en vooral wordt het weer nauwlettend in de gaten gehouden. De ondiepe polders zijn het meest vatbaar voor (plotselinge) weersveranderingen en ik wil, uiteraard, het meeste rendement halen uit deze toch wel unieke situatie! Groet, Dale

1 opmerking:

Hans.Koeslag zei

Ge"dale"de smart is halve smart!

Dus gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Tip:

Bij de Mac hebben ze heerlijke wraps..nog meer vistijd!

Groet Hans