maandag 16 juli 2012

emailcontacten

Op onverklaarbare wijze ontvang ik op regelmatige basis vragen van lezers via email. Ikzelf vindt dat een vreemde gewaarwording. Enigszins voel ik mij gevleid,anderszins lichtelijk opgelaten. Hoe is het mogelijk dat mensen mij vragen om hen verder te helpen in hun visserij? Ik ben daar te bescheiden voor. Maarja,ik ben nu eenmaal een goudeerlijke jongen en zo eerlijk als ik ben geef ik zoveel als mogelijk antwoord op hun vragen. Ik help de medemens graag. Hoe wrang is het dan,dat als je antwoord geeft, geen enkele reactie meer terugkrijgt.

Nee,zo moet dat niet. Zo hoort dat niet. Als ik antwoord geef,verwacht ik antwoord terug! Simpel.

Groet,
Dale

1 opmerking:

Boudewijn zei

Hoi dale,
Als je niet pretendeert beter te zijn dan een ander is het een vreemde gewaarwordig die vragen, maar aan de andere kant ook leuk. Betekent wel dat anderen vertrouwen hebben in iets in jouw visserij. Je hebt ook ervaring, een niet te onderschatten factor en als je het leuk vindt om te antwoorden zeker doen, wordt gewaardeerd door velen. Helaas zijn er mensen die informatieverstrekking als vanzelfsprekend beschouwen en/of net dat stukje etiquette missen om de informatieverstrekker te bedanken. Hoeveel moeite is dat nou? Een gemiste kans voor diegene denk ik, want die hoeft niet nog eens aan te kloppen. Of misschien zit diegene een half jaar zonder internet aan de waterkant, dat kan ook nog..?